Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : https://zone.biblio.laurentian.ca/handle/10219/3627
Titre: Outcome of the Teaching Games for Understanding (TGFU) approach when applied to tactical understanding of strategy and tactics in the game of tennis for young people
Auteurs: Alaoui, Mustapha
Kpazaï, Georges
Portmann, Michel
Comtois, Alain Steve
Date publié: 1-jui-2020
Citation: Journal of medicine and science in tennis, July 2020
Abstrait: The goal of the present study was to determine if the "Teaching Games for Understanding" (TGFU) approach would help young tennis players (9-12) improve their strategic and tactical decisions as compared to tennis instruction using a traditional or strictly technical approach
URI: https://zone.biblio.laurentian.ca/handle/10219/3627
Apparaît dans les collections:Georges Kpazaï - Articles

Fichiers dans cet item:
Fichier Description TailleFormat 
JMST-July-2020-New.pdf21.16 MBAdobe PDFThumbnail
Parcourir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.