Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
https://zone.biblio.laurentian.ca/handle/10219/3627
Titre: | Outcome of the Teaching Games for Understanding (TGFU) approach when applied to tactical understanding of strategy and tactics in the game of tennis for young people |
Auteurs: | Alaoui, Mustapha Kpazaï, Georges Portmann, Michel Comtois, Alain Steve |
Date publié: | 1-jui-2020 |
Citation: | Journal of medicine and science in tennis, July 2020 |
Abstrait: | The goal of the present study was to determine if the "Teaching Games for Understanding" (TGFU) approach would help young tennis players (9-12) improve their strategic and tactical decisions as compared to tennis instruction using a traditional or strictly technical approach |
URI: | https://zone.biblio.laurentian.ca/handle/10219/3627 |
Apparaît dans les collections: | Georges Kpazaï - Articles |
Fichiers dans cet item:
Fichier | Description | Taille | Format | |
---|---|---|---|---|
JMST-July-2020-New.pdf | 21.16 MB | Adobe PDF | Parcourir/Ouvrir |
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.